Sunday

rindu..


Ingin sekali nk abadikan rasa rindu tu kat sini..wei RINDU la bongek!….rindu ngan korang..bile nk lepak g.sume da bz..hmm..=(..rindu makan megi ramai2..ehe =)..3 bungkus tuk lapan orang kongsi satu mangkuk..heh mmg mangkuk! rindunyer air teh ain wat..hmmm..sambil menaip ni aku mkn kurma..bosan sampai tahap nk mencarut je.. &^%*%’..rini buka sorang2..teramatlah sunyinyer..igt blk kite buke sesame dulu..ehe..=)kul 12mlm da ready mangkuk ayun sume nk mek lauk kt dining..ahah..tiap sorang mek lauk lebey..nti ley kongsi2..lauk ikan temenung..aku pun tak tau nape name ikan temenung..dan xigt dari sumber mane korang dapat..tapi yang pasti, ayam hangus dan itam tu ley tahan la..menyelerakan..haha..


*err..gambar sekadar hiasan..camtu bole??..

da xde lauk kan?..bedal je la..pastu mek buah banyak2 satu mangkuk..pastu bawak satu jug besar ambik teh panas..tu mmg xley bla..mcm kite lapan orang je yang dok kolej tu..ahah =)..waa..rindu2..sambil2 nk sahur tu tetonggek2 nk siapkan sketches..time tu mmg byk kje kn..tapi sronok..sbb ade KITA..jadi xpenah rs bosan pun..tapi sekarang aku bosan sbb xde korang =(..hmm..emo2 la lak..hahah..wei..mase kite sesame adalah mase yg bes..tuk pose kali ni pun msti ade sesuatu yg best gak tuk korang kan?..pape pun slamat bepuasa..jupe g konvo t……muaxx..;*


*seyes....rindu kamu KAMU dan kamu!

No comments:

Post a Comment

sebuah label: